Правила обслуговування

17contract 1024x931

1. Права та обов’язки сторін
1.1. Фірма зобов’язується:
1.1.1. Представити в повному обсязі та в строки оплачених послуг в кількості та в якості, обумовленому цім туристичним ваучером.
1.1.2. Представити Замовнику повну інформацію про тур, права, обов’язки, правила безпеки, та правила поведінки під час відпочинку.
1.2 Фірма має право:
1.2.1. Вимагати відшкодування будь яких збитків, нанесених Замовником.
1.2.2. Зробити заміну готелю, котеджу, кімнати без зниження сплаченої Замовником суми.
1.2.3. Збільшити оговорену раніше суму тура у випадку підвищення цін на послуги.
1.2.4  Зробити заміну транспортного засобу у разі необхідності.
1.2.5.Перевізник та власник готелю мають право відмовити туристу в наданні послуг, в разі систематичного порушення правил перебування та відпочинку, а також неадекватної поведінки туриста, без повернення сплачених коштів.
1.3. Замовник зобов’язується:
1.3.1. В затверджений Фірмою строк пред’явити всі необхідні  документи для організації туристичної подорожі.
1.3.2. Виконувати вимоги та умови, перед умовлені цім туристичним ваучером.
1.3.3. виконувати правила безпеки і поведінки, вимоги по охороні об’єктів культури, природи, не порушувати порядок, виконувати вимоги безпеки в місцях проживання та перебування, не нищити майно в місцях перебування та проживання.
1.3.4.  Відшкодовувати збитки: причинені неправомірними діями або діями по необережності по умовам цього туристичного ваучеру.
1.3.5. Виконувати правила розділу 3 цього туристичного ваучера.
1.4. Замовник має право:
1.4.1 На комплекс туристичних послуг, замовлених згідно з цим туристичним ваучером.
1.4.2. На відшкодування збитків за невиконання Фірмою своїх зобов’язань, обумовлених умовами цього туристичного ваучеру.

Відповідальність сторін
2.1. Замовник несе відповідальність за вірність оформлення і домовленість, змісту представлених Фірмі документів, необхідних для організації туру.
2.2. Фірма  не несе відповідальність за відміну або зміни часу відправлення або прибуття транспортних засобів і зв’язаних з цим змінами обсягів та строків представлених туристичних послуг.
2.3 Фірма не несе відповідальність за збереження багажу, особистих речей та документів Замовника під час дії всієї подорожі.
2.4. Фірма не несе відповідальність по відшкодуванню грошових затрат Замовника за сплачені туристичні послуги, якщо Замовник в період обслуговування, керуючись власними інтересами, не скористався всіма або частиною наданих Фірмою послуг і не відшкодовує Замовнику затрати, які виходять за рамки оговорених туристичним ваучером послуг.
2.5. Фірма не несе відповідальність при виникненні форс — мажорних обставин (стихійні лиха, воєнні дії, страйки, пожежі, терористичні акти, епідемії, урядові акти, державні перевороти, тощо).
2.6. Фірма не несе відповідальність за непередбачені погодні умови, за готельний сервіс, за неналежне надання послуг, які непередбачені даним туристичним ваучером, і є наслідком дій третіх осіб.
2.7. Збитки завдані з вини Замовника, транспортним засобам перевізника, готелям, тощо відшкодовуються Замовником самостійно на місці, в повному розмірі.

3. Анулювання замовлених послуг
3.1 Замовник може анулювати поїздку в будь який час до її початку повідомивши Фірму про свою відмову в письмовій формі. Датою анулювання подорожі вважається дата коли Фірма одержує заяву Замовника.
3.2. У випадку відмови від поїздки, Фірма утримує з Замовника такі штрафи:
- при відмові за 14 — 6 діб до початку поїздки утримується  - 50 % вартості туру
- при відмові менш ніж за 5 діб утримується  - 100% вартості туру.

 

 В зв'язку з карантинними обмеженнями вводяться нові правила проїзду :

  1. При посадці в автобус буде здійснюватися обов'язковий температурний скринінг туристів. 
  2. При явних ознаках хвороби, турист не буде допущений до поїздки.
  3.  В автобус на посадку турист має приходити тільки в масці.
  4.  Під час руху автобуса вставати та ходити по автобусу - ЗАБОРОНЕНО!
  • У випадку подорожчання цін на паливо, ціна на проїзд також може змінюватися!
  • Всі часові рамки вказані орієнтовно та можуть змінюватись в залежності від погодних умов
  • Туристичний оператор не несе відповідальності за можливі затримки в дорозі та погодні умови.
  • Туристичний оператор має право висадити туристів в стані алкогольного сп'яніння, які ведуть себе неадекватно, і надалі не надавати їм послуги без повернення коштів.
  • Якщо до поїздки у Вас з'явились ознаки хвороби, або під час реєстрації на поїздку у Вас підвищена температура і з'явились ознаки захворювання - кошти повертаються після надання довідки від лікаря про наявність хвороби.